مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-26اقتصادي

اجرای طرح زهکشی 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی


فرماندار پارس آباد از اجرای طرح زهکشی سه هزار هکتار از اراضی مستعد مغانسر پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین عصر پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های اجرایی حوزه زهکشی در پارس آباد اظهار کرد: عملیات زهکشی اراضی زهدار در سه هزار و 100 هکتار از منطقه مغانسر در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با اصلاح این اراضی زهدار و تکمیل طرح زهکشی، راندمان تولید را در این اراضی افزایش دهیم.

فرماندار پارس آباد گفت: با اجرایی شدن این طرح مشکل واحدهای مسکونی اطراف این اراضی نیز برطرف شده و از حالت زهدار بودن خارج خواهند شد.

جهان بین افزود: 46 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده تا بتوانیم سه هزار و 100 هکتار از اراضی زهدار منطقه را از حالت بلااستفاده خارج کرده و کشت و زرع را رونق ببخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با اجرایی شدن این پروژه تولید محصولات در این منطقه 50 درصد افزایش یافته و زمینه اشتغال جوانان بیکار منطقه نیز در این اراضی فراهم آید.

جهان بین اضافه کرد: شهرستان پارس آباد با داشتن اراضی مستعد آبی تولید بیش از 20 نوع محصول کشاورزی را در طول سال عهده دار بوده و با تکیه بر توانمندی کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی، سعی بر تقویت اقتصاد در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زهکشی 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی

اجرای طرح زهکشی 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی