مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-26اقتصادي

نوسازی مدارس ساخت «مدرسه دارالفنون» در اردبیل را سرعت ببخشد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان اردبیل باید به پروژه ساخت دارالفنون دخترانه و پسرانه در اردبیل سرعت بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جریان بازدید از روند احداث مجتمع دارالفنون در اردبیل اظهار کرد: با گذشت 2 ماه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه، روند مطلوبی را شاهد نیستیم و شایسته است هر چه سریع تر عملیات اجرایی مجتمع دارالفنون اردبیل سرعت بیشتری بگیرد.

وی از تأمین 200 میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک عامل برای اجرای این پروژه خبر داد و تصریح کرد: قدردانی ما از مسئولان شهر اردبیل است که زمین و سایر زیرساخت ها را برای احداث مجتمع دارالفنون در اختیار این مجموعه قرار دادند و ما شاهد تجهیز کارگاه و مهیا بودن عملیات اجرایی هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به تغییر الگوی ساخت این پروژه از طراحی اسکلت فلزی به بتن آرماتور خبر داد و گفت: هر چند بهانه پیمانکار سردی هوا است ولی انتظار می رود از اسفندماه با بهبود شرایط جوی این پروژه سرعت بیشتری گرفته و در موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد.

نیکزاد افزود: در دیدارهای متعددی که با مدیرعامل بانک عامل و وزیر آموزش و پرورش داشتیم، مشکلی در تأمین منابع وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی مدارس ساخت «مدرسه دارالفنون» در اردبیل را سرعت ببخشد

نوسازی مدارس ساخت «مدرسه دارالفنون» در اردبیل را سرعت ببخشد