مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-26اجتماعي

150 بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه 150 بخاری برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان نیاز است، گفت: خیران برای مساعدت مالی این حوزه به پویش دلگرمی ملحق شوند.

- محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه مددجویان ساکن مناطق سردسیر و کوهستانی استان سمنان به وسایل گرمایشی نیاز دارند، ابراز داشت: برای تأمین این نیاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی پویش دلگرمی در استان سمنان راه اندازی شده که خیران و نیکوکاران می توانند در آن مشارکت کنند.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین این حوزه به 150 بخاری در کل استان سمنان نیاز است، افزود: تاکنون 50 مورد بخاری تهیه و بین توان خواهان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان توزیع شد که بیشترین آن با هر کدام 14 مورد به شهرستان های مهدی شهر و میامی اختصاص یافت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه پویش دلگرمی ماحصل تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام است، ابراز داشت: در این پویش وسایل گرمایشی با اولویت مناطق روستایی و کم برخوردار تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

منطقی با بیان اینکه تنها بخشی از نیازهای جامعه هدف پیرامون سیستم های گرمایشی رفع شده است، تصریح کرد: کمک ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه کمک به توان خواهان شایان تقدیر است اما می طلبد تا برای اجرای تمام و کمال این طرح خیران و نیکوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است

150 بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است