مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-26سياسي

29 مورد بنای غیرمجاز در بابلسر به وضع سابق برگشت


رییس کل دادگستری مازندران از اعاده به وضع سابق 29 مورد بنای غیر مجاز از جمله دیوارکشی به متراژ بیش از 6 هزار مترمربع در اراضی زراعی و باغی در شهرستان بابلسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری، گفت: با پیگیری و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانونی حفظ اراضی زراعی و باغی نسبت به اعاده به وضع سابق 29 بنای غیرمجاز نیمه ساخته شامل 19 مورد تفکیکی، 8 واحد تجاری در حال ساخت و دو واحد ویلا در اراضی زراعی و باغی واقع در روستای ازنوا و کرفون بخش بهنمیر، شهرستان بابلسر اعاده به وضع سابق شد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری مازندران افزود: با توجه به اینکه مازندران از استان های حاصلخیز بوده و بیشتر اشتغال مردم از راه کشاورزی است، شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جهت حفظ اراضی کشاورزی تاکیدات فراوانی داشته و در این خصوص جلساتی به صورت ماهیانه تشکیل تا تصمیمات لازم به منظور پیشگیری و اثربخشی بیشتر اقدامات دستگاه ها، برنامه ریزی شود.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط دستگاه های متولی یادآور شد: هر چند اقدامات خوبی در زمینه برخورد با تخلفات انجام رسیده اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم که می توان با تلاش مضاعف و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 مورد بنای غیرمجاز در بابلسر به وضع سابق برگشت

29 مورد بنای غیرمجاز در بابلسر به وضع سابق برگشت