مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-26اقتصادي

روند الحاق اراضی به محدوده روستاهای آذربایجان غربی تسریع می یابد


روند الحاق اراضی به محدوده روستاها با هدف تولید مسکن و ایجاد نواحی صنعتی در جوار روستاهای استان تسریع یافته و شیوه نامه مخصوص آن ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در جمع اهالی روستای صفاخانه شاهین دژ افزود: طبق شیوه نامه ابلاغی به فرمانداری ها با کمک بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی، شناسایی اراضی قابل الحاق به محدوده روستا در دستور کار قرار گرفته و در زمان کمتر از 2 ماه باید روند اجرایی آن انجام شود.

وی با بیان اینکه روستاییان، تولیدکنندگان جامعه هستند، ادامه داد: با الحاق اراضی، اهدای زمین و تسهیلات کم بهره برای ساخت مسکن جوانان در روستاها فراهم شده و از مهاجرت به شهرها جلوگیری خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: علاوه بر تولید مسکن، با ایجاد ناحیه های صنعتی در جوار روستا برای کمک به بحث اشتغال از طریق فرآوری محصولات تولیدی و عدم خام فروشی، می توان بر قدرت اقتصاد روستاییان افزود.

معتمدیان با بیان اینکه اجرای پروژه های اقتصادی نیازمند همکاری و مشارکت روستاییان است، گفت: دولت آیت الله رییسی تمام تلاش خود را برای محرومیت زدایی و توسعه بخش روستایی و محرومان به کار گرفته و در بخش های مختلف حمایت مالی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند الحاق اراضی به محدوده روستاهای آذربایجان غربی تسریع می یابد

روند الحاق اراضی به محدوده روستاهای آذربایجان غربی تسریع می یابد