مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-26سياسي

سردار فدوی: دشمن، امروز هم اشتباه محاسباتی می کند


باید دائم خود را رصد کنیم که چگونه به تکالیف بیشتری عمل کنیم تا بلکه پیروزی های بیشتری به دست آوریم؛ دشمن امروز هم مانند 44 سال گذشته اشتباه محاسباتی می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یازدهمین مراسم سالگرد عروج سردار شهید حاج احمد سیاف زاده و آیین رونمایی از کتاب جنگ شانزده ساله (زندگینامه احمد سیاف) با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه،در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این برنامه سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ایمان، باور به وعده های الهی، شور و نشاط و با ابتکار عمل کار کردن از مشخصه های شهید سیاف زاده بود البته این مشخصه نزد بسیاری از رزمندگان وجود داشت و همین مزیت ها باعث حفظ انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: چند روز دیگر 44 سالگی انقلاب اسلامی تمام می شود و وارد 45 سالگی عمر انقلاب می شویم حال آیا شما در تمام این سال ها یک روز را به یاد دارید که جبهه باطل دشمنی خود را با مردم ایران انجام نداده باشد؟ این درگیری 44 سال است ادامه دارد و خواهد داشت.

ناکامی آمریکا در جنگ با ایران پس از انقلاب سردار فدوی متذکر شد: به لحاظ توانمندی های مادی و دنیایی اعم از اقتصادی، نظامی، رسانه ای حتی هم اکنون نیز نسبت به دشمن بالاتر نیستیم، ولی طی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: دشمن، امروز هم اشتباه محاسباتی می کند

سردار فدوی: دشمن، امروز هم اشتباه محاسباتی می کند