مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-26اقتصادي

بودجه میراث فرهنگی استان سمنان 600 درصد افزایش داشت


مدیرکل پارلمانی وزارت میراث فرهنگی بابیان اینکه سمنان یکی از استان های با قابلیت درآمدزایی به لحاظ گردشگری است، گفت: بودجه میراث فرهنگی این استان 600 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کریمی غروب پنج شنبه در سومین جلسه انجمن میراث فرهنگی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه توجه به میراث فرهنگی یکی از مواردی که می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه و کشور ایفا کند، ابراز داشت: استان سمنان یکی از مناطقی که در صورت سرمایه گذاری در زیرساخت ها می تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی شود.

وی با بیان اینکه افزایش 600 درصدی بودجه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان از سوی استاندار سمنان بسیار ارزشمند است، افزود: حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی در استان سمنان پر رونق است.

مدیرکل پارلمانی وزارت میراث فرهنگی بابیان اینکه سمنان یکی از پهناورترین استان های کشور و مسیر عبور زائران علی بن موسی الرضا (ع) است، ابراز داشت: این ظرفیت می تواند به عنوان شاخص برای جذب گردشگر عبوری و گردشگر پایدار مطرح شود.

کریمی بابیان اینکه تنوع اقلیمی.

صنایع دستی از دیگر مصادیق شاخص حوزه گردشگری استان سمنان است، تصریح کرد: استان سمنان با بالغ بر هزار اثر تاریخی و 800 اثر میراثی ثبت شده از نظر ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه میراث فرهنگی استان سمنان 600 درصد افزایش داشت

بودجه میراث فرهنگی استان سمنان 600 درصد افزایش داشت