مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-26سياسي

پس از 21 سال اتفاق می افتد/ خط یک مترو تبریز در ایستگاه آخر


تلاش بر این است که تا پایان بهمن امسال عملیات اجرایی ایستگاه قونقا مترو تبریز به اتمام برسد و وارد مدار بهره برداری شود تا بعد از سالها انتظار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی عصر امروز در بازدید از ایستگاه قونقا خط یک مترو تبریز با بیان اینکه با افتتاح ایستگاه قونقا، حدود پنج هزار نفر به میزان مسافرگیری خط 1 افزوده خواهد شد، از تلاش مدیریت شهری بر تکمیل این ایستگاه تا پایان بهمن سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه قونقا، تنها ایستگاه باقیمانده از خط 1 است، بیان کرد: با افتتاح این ایستگاه، خط 1 مترو کامل می شود و شهروندان این منطقه خواهند توانست از خدمات این ایستگاه بهره مند شوند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: با افتتاح ایستگاه قونقا، حدود پنج هزار نفر به میزان مسافرگیری خط 1 افزوده خواهد شد و این موضوع در کنار رفع سایر نواقص در ماههای آتی باعث کاهش هدوی (زمان انتظار در ایستگاه) خواهد شد و به نوعی از 15 دقیقه به هشت دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به طولانی شدن پروسه اجرایی خط 1 عنوان کرد: با تلاش های شبانه روزی مجموعه سازمان حمل و نقلی که حتی در روزهای جمعه نیز تعطیل نمی شود شاهد پیشرفت چشمگیر پروژه مترو، مخصوصاً ایستگاه قونقا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 21 سال اتفاق می افتد/ خط یک مترو تبریز در ایستگاه آخر

پس از 21 سال اتفاق می افتد/ خط یک مترو تبریز در ایستگاه آخر