مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-26سياسي

پیگیر تبدیل قره سو به یک ظرفیت گردشگری برای کرمانشاه هستیم


 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تبدیل رودخانه قره سو از وضعیت کنونی به یک ظرفیت گردشگری برای استان پیگیری می شود، خواستار تهیه طرح جامع ساماندهی این رودخانه با مشارکت مدیران مربوطه در یک محدوده زمانی کوتاه شد.

- پیگیر تبدیل "قره سو" به یک ظرفیت گردشگری برای کرمانشاه هستیم ایسنا/کرمانشاه  استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تبدیل رودخانه قره سو از وضعیت کنونی به یک ظرفیت گردشگری برای استان پیگیری می شود، خواستار تهیه طرح جامع ساماندهی این رودخانه با مشارکت مدیران مربوطه در یک محدوده زمانی کوتاه شد.

دکتر محمد طیب صحرایی در نشست سه ساعته مدیریت منابع، ظرفیت ها و چالش های آبی استان که در استانداری برگزار شد، بر تهیه اطلس و برنامه راهبردی منابع آبی استان برای اجرای هر نوع برنامه و سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی و گردشگری از سوی مسئولان آبی استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تهیه یک اطلس و برنامه جامع آبی روشنگر مسیر پیش رو و گام های بعدی خواهد بود، گفت: ممکن است یک طرح سرمایه گذاری و تولیدی در یک شهرستان دارای منابع آبی خوب به صرفه و مزیت باشد، اما در یک منطقه کم آب استان امکان اجرا نداشته باشد.

وی در ادامه بر ضرورت جایگزینی اقدامات کارشناسی گام به گام و چند لایه بجای برنامه های جزیره ای کنونی تاکید و عنوان کرد: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تبدیل قره سو به یک ظرفیت گردشگری برای کرمانشاه هستیم

پیگیر تبدیل قره سو به یک ظرفیت گردشگری برای کرمانشاه هستیم