مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-26سياسي

لیله الرغائب و آرزویی که قلب ها از آن لبریز است


نخستین شب جمعه ماه رجب لیله الرغائب است که به شب بر آورده شدن حاجات معروف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اولین شب جمعه ماه رجب لیله الرغائب است شبی که دارای ارزش زیادی است؛ برای این شب اعمال، دعا و عبادت هایی سفارش شده که انجام آن فضیلت فراوان دارد.

این شب در سال 1401 با ششم بهمن و چهارم رجب برابر است.

لیله الرغائب که شب آرزو ها نام دارد؛ شبی است که در آن عرشیان به خدمت فرشیان می آیند و خداوند در های رحمتش را به سوی زمینیان می گشاید و بی حساب می بخشد.

امشب ساکنان عرش همه منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند، اگر آمدن مولایمان(عج) آرزوی همه شیعیان باشد چه زیبا می شود فردایی که این آرزوها به اجابت و آمین می رسند.

الهی، ما بی سلیقه ایم، حاجات ما بخواه         ور نه گدا مطالبه آب و نان کند، ای مهربانترین مهربابان دعا کردیم و از تو خواستیم و به گفته شاعر: چه شود تو را که من هم برسم به آرزویی؟؟ معبودا؛ دل من، مثل یک دانه زندانی در خاک، آرزومند روزی است که در پرتو پرنور تو، ببالد و از سکوت تاریک خاک بگریزد و در اوج یاس ها بشکفد.

ای مهربان دیرین؛ یاری ام کن تا ریشه هایم را تا مغز استخوان راهروی بی هوای دنیا بتنم تا برسم به آب زلال ایمان، به مهربانی، به خوبی، به سادگی، به تو که همه جای زمین و زمانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیله الرغائب و آرزویی که قلب ها از آن لبریز است

لیله الرغائب و آرزویی که قلب ها از آن لبریز است