مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-26سياسي

78 روستای شهرستان مشهد واجد طرح هادی هستند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک از مجموع روستاهای شهرستان مشهد، 78 روستا واجد شرایط الحاق و بازنگری طرح هادی روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان مشهد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه تحول روستایی که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، هزار و 113 روستا در شهرستان مشهد برای بازنگری و الحاق محدوده ها مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 78 روستا دارای شرایط بازنگری و الحاق اراضی می باشند.

وی ادامه داد: مشکلات طرح هادی روستایی و نهضت ملی مسکن از مسایل و معضلات مهم روستاهای این شهرستان به شمار می رود که موضوع جلسه امروز شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز بود.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث مشکلات طرح هادی روستایی به موضوع بحث بازنگری و الحاق اراضی بسیاری از روستاهای شهرستان مشهد در قالب تراکم جمعیت و کمبود اراضی پرداخته شده است.

قاضی زاده افزود: همچنین در موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن پس از ارائه گزارشی در خصوص شهرهای رضویه و ملک آباد و شهر جدید بینالود از سوی مدیران مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و امور اراضی جهاد کشاورزی، مسایل و مشکلات آنها مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 روستای شهرستان مشهد واجد طرح هادی هستند

78 روستای شهرستان مشهد واجد طرح هادی هستند