مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-26حوادث

دستگیری 106 سارق با اجرای طرح های مبارزه با سرقت در یزد


ماموران پلیس در یک ماه گذشته 106 سارق را در عملیات های مختلف در قالب اجرای طرح های مبارزه با سرقت در شهر یزد دستگیر کردند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در یک ماه گذشته 106 سارق را در عملیات های مختلف در قالب اجرای طرح های مبارزه با سرقت در شهر یزد دستگیر کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل درسطح استان یزد یزد، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات تخصصی صورت گرفته در یک ماه گذشته 106 سارق حرفه ای شناسایی و متهمان در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رییس پلیس استان تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند، تاکنون به بیش از 144 فقره سرقت منزل درسطح استان یزد اقرار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهدانی فرد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 106 سارق با اجرای طرح های مبارزه با سرقت در یزد

دستگیری 106 سارق با اجرای طرح های مبارزه با سرقت در یزد