مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-26اجتماعي

جفت تک درنای سیبری از بلژیک آمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره تهیه یک فرد درنای سیبری از مرکز تکثیر و حفاظت درنا در کشور بلژیک، گفت: تمامی فرآیند براساس پروتکل ها و دستورالعمل های استاندارد از مرکز تکثیر و حفاظت درنا با بسیج امکانات انجام شد.

- عطاءالله کاویان درباره انتقال یک فرد درنای سیبری از بلژیک به تالاب فریدونکنار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان یک فرد درنای سیبری از مرکز تکثیر و حفاظت درنا در کشور بلژیک از مسیر هواپیمایی کشور بلژیک به قطر و از آنجا به فرودگاه بین المللی امام راحل رسید و طی مراحل تشریفات قانونی و گمرکی اعزام شد.

وی با بیان اینکه این مهم به منظور رهاسازی در منطقه تالاب بین المللی فریدونکنار انجام شد، افزود: باتوجه به امکانات و تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده براساس پروتکل ها و دستورالعمل های استاندارد از مرکز تکثیر و حفاظت درنا دریافت کردیم مجموع امکانات مان را در طول دو ماه گذشته بسیج کردیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: این مجموعه سازه موقت در مجموعه تالاب در مجاورت محلی که درواقع زمستان گذرانی درنای امید است، با رعایت تمام پروتکل ها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جفت تک درنای سیبری از بلژیک آمد

جفت تک درنای سیبری از بلژیک آمد