مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-26سياسي

«زن، زندگی، آزادی» بهانه ای ست تا از اعتقادات مان دست بکشیم


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بحث فمنیسم و «زن، زندگی، آزادی» بهانه ای ست تا ما از سیستم قرآن، مسجد و اعتقادات مان دست بکشیم، زیرا دشمنان می دانند تا زمانی که مردم دنبال اعتقادات باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا نظری عصر امروز در آیین اختتامییه مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیجیان استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در زمینه قرآنی تخصص دارند و مفاهیم و تفسیر قرآن را کار می کنند و می فرمایند تلاوت و فهم قرآن موجب افزایش دانش، قدرت، نعمت های الهی و رفاه می شود .

وی بیان داشت: همه افعال ما چنانچه برگرفته از قرآن و برای رضای خدا باشد موجب سربلندی هر نظام، فرد و مجموعه ای می شود و در کشور عزیز خودمان می بینیم ریشه اخلاص و روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در تلاوت و فهم قرآن کریم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم ها و کارشکنی ها و اجماعی که دشمنان دارند اما سربلند است زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی با قرآن انس دارند و از قرآن الهام می گیرند وبرنامه های خودشان را بر اساس قرآن تنظیم می کنند.

نظری تصریح کرد: حضرت آقا در همه شرایط و هر بحرانی در خط مقدم مقابله با آن بحران هستند و هیچ گاه به خط دوم نرفتند زیرا در خط دوم رفتن یعنی شکست، یعنی فرد یک ضعف و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زن، زندگی، آزادی» بهانه ای ست تا از اعتقادات مان دست بکشیم

«زن، زندگی، آزادی» بهانه ای ست تا از اعتقادات مان دست بکشیم