مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-26سياسي

آیت الله عاملی با معلم دوران ابتدایی خود دیدار کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان از جهت علمی و تربیتی برای ما پدر محسوب می شوند.

- سید حسن عاملی 6 بهمن در دیدار با هوشنگ محمدعلیزاده و اسماعیل خوش اقبال از پیشکسوتان بازنشسته آموزش و پرورش ضمن تبیین جایگاه آموزش و پرورش و مقام معلم، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان در هر ماه با جمعی از دست اندرکاران آموزش و پرورش با نیت تجلیل و تکریم به حضور بزرگان پیشکسوتان آموزش و پرورش که عمری در تربیت، آموزش و تامین عزت و آینده فرزندان ما تلاش کرده اند، می رسیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حساس ترین نقطه اعتلا، پیشرفت و ترقی برای کشور ما محسوب می شود، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری در هر عرصه حساس اجتماعی، فضیلتی دیده شود، حتماً در انتهای خط معلم دلسوزی ایستاده است.

عاملی تصریح کرد: نقش معلم نقش قدسی است و آرزوی بزرگ برای ما این است که در نظام ارزش گذاری جامعه همیشه با چشم قداست به معلمین عزیز نگریسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: جامعه باید به حدی برسد که دین خود را هم شعباً و هم حکومتاً نسبت به معلم ادا کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه جامعه از اصلی ترین ولی نعمتان خود غافل نیست،تاکید کرد: ما در حق معلمین که پدران معنوی جامعه ما هستند آرزوهای بزرگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی با معلم دوران ابتدایی خود دیدار کرد

آیت الله عاملی با معلم دوران ابتدایی خود دیدار کرد