مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:412023-01-26سياسي

اهدای 18 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پارس آباد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد گفت: 18 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

- پارس آباد - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد گفت: 18 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

ظاهر وطن خواه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج تعداد 18 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد اهدا شد.

وی گفت: این جهیزیه ها شامل 5 قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که ارزش هر سری به مبلغ 250 میلیون ریال است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد افزود: کمیته امداد شهرستان در سال 1401 تعداد 94 اهدای جهیزیه داشته که در مجموع با این سری 112 فقره جهیزیه با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال برای شروع زندگی به زوجین جوان تحت حمایت اهدا شده است.

وطن خواه ادامه داد: با اشاره به اینکه تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار یکی از اقدامات این نهاد است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 18 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پارس آباد

اهدای 18 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پارس آباد