مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-26ورزشي

کدام مدیران، تئاترهای جشنواره فجر را تماشا کردند؟


در پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر نمایش های «کرنر زیر درختان بلوط» در تئاتر شهر و «ایرانیان» در تالار وحدت با حضور تعدادی از مدیران روی صحنه رفت.

- در پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر نمایش های کرنر زیر درختان بلوط در تئاتر شهر و ایرانیان در تالار وحدت با حضور تعدادی از مدیران روی صحنه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی، شامگاه چهارشنبه، پنجم بهمن ماه در مجموعه تئاتر شهر نمایش کرنر زیر درختان بلوط با حضور محمود سالاری (معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی (معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران)، علی اکبر بسطامی (نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی)، قاسم احمدی لاشکی (معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، عبدالرضا سهرابی (مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی)، محمدحسین ساعی (رییس دانشگاه سوره) و کوروش زارعی (دبیر جشنواره تئاتر فجر) اجرا شد.

نمایش کرنر زیر درختان بلوط با موضوع دفاع مقدس به شهدای زمین فوتبال چوار در ایلام می پردازد؛ شهدایی که در اثر بمباران هواپیماهای متجاوز بعثی هنگام برگزاری یک مسابقه فوتبال به شهادت می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدیران، تئاترهای جشنواره فجر را تماشا کردند؟

کدام مدیران، تئاترهای جشنواره فجر را تماشا کردند؟