مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-26سياسي

خدمات انقلاب در توسعه نظام سلامت فراوان بوده است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت وجود نظارت در عرصه های مختلف گفت: انقلاب اسلامی خدمات فراوانی در حوزه توسعه و گسترش نظام سلامت ارائه داده است.

- آیت الله رسول فلاحتی امروز، 6 بهمن ماه در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات مردم اظهار کرد: بیان مطالباتی که قابلیت حل شدن دارد باعث می شود تا دشمنان نتوانند از خلاءها علیه نظام اسلامی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی در حوزه توسعه و گسترش نظام سلامت ارائه داده است، تصریح کرد: قبلا در بسیاری از روستاها، بیماری های کمیاب باعث مرگ و میر افراد می شد اما این بیماری ها امروزه درمان می شود.

وی ضمن توصیه به پارک های علم و فناوری و دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به رصد بیماری های رایج در جامعه، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا، همه برای مقابله با این ویروس منحوس بسیج شدند که نشان دهنده ابتکار، ایده و اراده خوب جوانان، دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه در مواجهه با بحران های مختلف است.

امام جمعه رشت با اشاره به موفقیت های نظام اسلامی در درمان بیماری های مختلف ابراز کرد: ایران در حوزه درمان بیماری هایی همچون سرخک خوش درخشید و در حوزه کرونا نیز پنج واکسن تولید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات انقلاب در توسعه نظام سلامت فراوان بوده است

خدمات انقلاب در توسعه نظام سلامت فراوان بوده است