مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:462023-01-26سياسي

بزرگترین ائتلاف رسانه ای دنیا علیه ایران در ماه های اخیر شکل گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، استاندار استان مرکزی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان، فرمانده سپاه روح الله استان، مدیر کل ارشاد استان و.

برگزار شد.

مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در این آیین اظهار کرد: در ماه های اخیر در کشور اتفاقاتی رخ داد و شاهد بودیم که جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه ای که متاسفانه روی کشور پیاده سازی شد و بزرگترین ائتلاف رسانه ای دنیا علیه ایران شکل گرفت.

وی افزود: اندیشکده های مختلفی روی جمهوری اسلامی زوم کردند و فعالیت انجام می دهند، برخی از این اندیشکده های بودجه رسانه ای برای جمهوری اسلامی در نظر گرفتند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: خبرنگاران به عنوان یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در جامعه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان  هستند؛ در حوزه تولید محتوا و رسانه کمبودی در کشور نداریم و تنها معضلی که احساس می شود و با مشکل مواجه هستیم در حوزه مفاهیم است که تمهیداتی به منظور تقویت این بخش اندیشیده شده است.

کارآموزیان خاطرنشان کرد: تلاشگران عرصه خبر در تولید محتوای مربوط به چند سال گذشته و در طول بحران های مختلف از جمله سیل، زلزله و در عرصه کرونا یکی از استان هایی که فعالیت خوبی داشت استان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ائتلاف رسانه ای دنیا علیه ایران در ماه های اخیر شکل گرفت

بزرگترین ائتلاف رسانه ای دنیا علیه ایران در ماه های اخیر شکل گرفت