مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-26فرهنگي

جشنواره شعر فجر برای تمامی شاعران انگیزه بخش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نسرین قدرتی، شاعر پیشکسوت اهل استان سمنان و «خادم برگزیده فرهنگ رضوی» در گفت وگو با.

ضمن بیان تأثیرگذاری برگزاری جشنواره شعر فجر بر ارتقاء شعر امروز، - نسرین قدرتی، شاعر پیشکسوت و خادم رضوی جشنواره شعر فجر را انگیزه بخش برای تمامی شاعران خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نسرین قدرتی، شاعر پیشکسوت اهل استان سمنان و خادم برگزیده فرهنگ رضوی در گفت وگو با.

ضمن بیان تأثیرگذاری برگزاری جشنواره شعر فجر بر ارتقاء شعر امروز، اشاره کرد: شعرای برگزیده در این جشنواره، اگرچه شعرایی حاذق اند اما پس از برگزیده شدن، بیش از پیش می کوشند تا در سال های بعد با اشعار موثرتری در جشنواره شرکت کنند.

قدرتی جشنواره شعر فجر را جشنواره ای انگیزه بخش برای تمامی شاعران توصیف کرد و ادامه داد: ارائه اشعار برگزیده، راه هایی را برای دیگر شعرا می گشاید؛ لذا پیشنهاد می کنم که اطلاع رسانی فراخوان جشنواره از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت گسترده در استان ها صورت بگیرد.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش های مرتبط با شعر و داستان از دبستان و پیش دبستانی تا دانشگاه، گفت: لازم است برای این آموزش ها، سرمایه گذاری و از اهل شعر حمایت شود تا جوانان و نوجوانان علاقه مند به شعر، مجال آموختن بیابند؛ شعرِ امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر فجر برای تمامی شاعران انگیزه بخش است

جشنواره شعر فجر برای تمامی شاعران انگیزه بخش است