مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-26سياسي

حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه های عمران روستایی


مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه عمران روستایی در لایحه بودجه سال آینده حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این موضوع در دیدار اخیر اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن با رییس قوه مقننه اعلام شد.

این گزارش می افزاید، در دیدار رییس بنیاد مسکن، اعضای شورای مرکزی و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با آقای دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گزارش مشروحی از عملکرد بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاها و همچنین پیشرفت برنامه های ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن در شهر و روستا، مسکن محرومین و بازسازی خانه های تخریب شده در حوادث طبیعی به رییس قوه مقننه ارائه شد.

دکتر محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و از یادگارهای امام راحل می باشد، بر حمایت از برنامه بنیاد مسکن برای تسریع در طرح های توسعه عمران روستایی تاکید کرد.

رییس مجلس افزود: در تدوین برنامه هفتم توسعه ضروری است بنیاد مسکن و پژوهشکده سوانح طبیعی برای توسعه و عمران روستاها با توان مضاعف پا به میدان گذارده و مجلس نیز باید از مطالعات انجام شده و پیشنهادات ارائه شده جهت توسعه و عمران روستاها استفاده نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه های عمران روستایی

حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه های عمران روستایی