مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-26اقتصادي

توزیع بیش از 48 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 48 هزار و 400 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به نرخ دولتی، تا روز پنج شنبه 6 بهمن ماه جاری در این استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با عنایت به نوسانات در قیمت گوشت قرمز، اهتمام دولت در تأمین سبد پروتیین خانوار و تثبیت قیمت ها، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام این استان اقدام به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله کرده است.

وی افزود: تا به امروز پنج شنبه، 48 هزار و 400 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد در بین فروشگاه های سراسر چهارمحال و بختیاری توزیع شده و در حال ارائه به مردم است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جهاد کشاورزی استان بر اساس ضرایب شهرستانی میزان سهمیه توزیع هر شهرستان را تعیین کرده است.

برزگر با اشاره به این که بیش از 48 تن و 400 کیلوگرم از این میزان گوشت تا کنون در سطح شهرستان های استان توزیع شده است، گفت: گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار در مراکز بازار روز، فروشگاه های تعاونی و فروشگاه های زنجیره ای، در دسترس است و در شهرستان ها هم مباشران توزیع گوشت را تحویل گرفته و به مرور توزیع و یا در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 48 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 48 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چهارمحال و بختیاری