مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-26سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود


استاندار گیلان با بیان اینکه دستاوردهای 44 ساله انقلاب برای آحاد جامعه تبیین شود، گفت: راه پیروزی بر دشمنان، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد ظهر پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان به نقش بی بدیل رسانه ها در آگاهی بخشی عمومی مردم جامعه اشاره کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای 44 ساله انقلاب و عملکرد دولت برای آحاد جامعه تبیین شود.

وی راه پیروزی بر دشمنان را تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی عنوان کرد و افزود: در همین راستا رمز موفقیت دولت سیزدهم نیز در روند ارائه خدمت به عموم ملت و انعکاس حقیقی و دلسوزانه عملکردها و تلاش های مسئولان است.

عباسی تاکید کرد: هرگونه شبهه افکنی یا کم کاری در روند ایفای رسالت های رسانه ای، میدان را برای جولان هجمه های تبلیغاتی دشمنان باز و در روند ارائه خدمت صادقانه به مردم خلل ایجاد می کند.

دکتر عباسی تاکید کرد: مقابله با این هجمه های سنگین مستلزم تعامل و همدلی بر مبنای درک بهینه از شرایط اجتماعی ست.

استاندار گیلان بر لزوم بهره گیری بهینه از ظرفیت شورای روابط عمومی استان اشاره کرد و ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی و دست اندرکاران رسانه ای دارای پتانسیل های فراوانی هستند که می توان با وحدت و همدلی از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود