مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-26بين الملل

استولتنبرگ: باید آماده حملات جدید روسیه باشیم


دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) ضمن ادعای اینکه احتمالا روسیه حملات جدیدی علیه اوکراین انجام خواهد داد ، گفت که افزایش حمایت های نظامی از کی یف مهم است.

- دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) ضمن ادعای اینکه "احتمالا روسیه حملات جدیدی علیه اوکراین انجام خواهد داد"، گفت که افزایش حمایت های نظامی از کی یف "مهم" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مصاحبه ای با بی بی سی رادیو 4 گفت: تانک های جنگی تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد و کمک می کنند تا اوکراینی ها جلوی حملات روس ها را بگیرند.

وی افزود: این تانک ها همچنین به اوکراینی ها کمک خواهند کرد تا سرزمین های خود را بازپس بگیرند و تعداد سرزمین های بیشتری را آزاد کنند و در این جنگ پیروز شوند.

ما همه می دانیم که روسیه قصد دارد حملات جدیدی را انجام دهد.

دبیرکل ناتو در ادامه ادعاهای خود گفت: روسیه سرعت تولید مهمات خود را افزایش می دهد و از ایران و کره شمالی تسلیحات بیشتری دریافت خواهد کرد.

روسیه همچنین بیش از 200 هزار سرباز اضافی را برای حملات جدیدش مستقر کرده است.

ینس استولتنبرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا متحدان ناتو و شرکا کمک های هوایی را برای کی یف در نظر دارند، گفت: در حال حاضر تمرکز اصلی دفاع هوایی است و متحدان سیستم های دفاع هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استولتنبرگ: باید آماده حملات جدید روسیه باشیم

استولتنبرگ: باید آماده حملات جدید روسیه باشیم