مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-26ورزشي

شکست غیرمنتظرهفته قبل برابر تیم تهران بازیکنان تیم نوا آمل را هوشیارتر کرد


سرمربی تیم لیگ برترتیم صنایع آشامیدنی نوا آمل، شکست غیرمنتظره تیمش درهفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، را یک تلنگر به موقع برای هوشیارتر شدن بازیکنان تیمش ضروری دانست.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم لیگ برترتیم صنایع آشامیدنی نوا آمل، شکست غیرمنتظره تیمش درهفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، را یک تلنگر به موقع برای هوشیارتر شدن بازیکنان تیمش ضروری دانست.

فاطمه جانعلی پور پس ازپیروزی 11 بر 2 تیمش صنایع آشامیدنی نوا آمل برابر تیم کیمیای اسفراین در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که امروز درآمل برگزارشد، در گفت وگو با ایسنا گفت: بازی خوبی امروز از بازیکنانم شاهد بودم، تلاش آن ها در این بازی کاملا محسوس بود و از اینکه توانستند تلاش کنند و برای پیروزی جنگیدند، خوشحالم.

وی افزود: این پیروزی پرگل درحالی برای تیم ما رقم خورد که دو بازیکن اصلی تیم دلاوری و تاربخش حضور نداشتند و جایگزین آن ها بازیکنان جوانی بودند که در جریان مسابقات لیگ کمتر فرصت حضور در بازی داشتند.

سرمربی تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ذخیره تیم نیز به خوبی توانستند قابلیت های خودشان را نشان بدهند و با وجود کم تجربگی درمسابقات لیگ، محک خوبی در این بازی خوردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست غیرمنتظرهفته قبل برابر تیم تهران بازیکنان تیم نوا آمل را هوشیارتر کرد

شکست غیرمنتظرهفته قبل برابر تیم تهران بازیکنان تیم نوا آمل را هوشیارتر کرد