مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-26سياسي

تجمع خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت مقابل ساختمان وزارت دادگستری


جمعی از خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت امروز (پنجشنبه) مقابل ساختمان وزارت دادگستری این کشور تجمع کرده و حمایت خود را از قاضی پرونده اعلام کردند.

- جمعی از خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت امروز (پنجشنبه) مقابل ساختمان وزارت دادگستری این کشور تجمع کرده و حمایت خود را از قاضی پرونده اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت العربی الجدید، جمعی از خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت پیش از ظهر امروز و کمی قبل از آغاز جلسه شورای عالی دستگاه قضایی لبنان، با تجمع مقابل ساختمان وزارت دادگستری این کشور، حمایت خود را از روند تحقیقات در این پرونده با هدایت طارق بیطار، قاضی تحقیق ابراز داشتند.

در این تجمع که با حضور گسترده نیروهای امنیتی لبنان برگزار شد، برخی از معترضان قصد ورود به ساختمان وزارتخانه را داشتند که به آنها اجازه چنین کاری داده نشد.

پیش از این کمیته نماینده خانواده های قربانیان و خسارت دیدگان انفجار بیروت برای تجمع راس ساعت 11 صبح امروز در حمایت از قاضی بیطار فراخوان داده و اقدام غسان عویدات، دادستان کل لبنان برای احضار قاضی بیطار و صدور حکم ممنوع السفری برای او به اتهام نافرمانی از قوانین قوه قضاییه را کودتای سیاسی، امنیتی و قضایی علیه قوانین و عدالت دانسته و ضمن محکومیت این اقدام، نیروهای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت مقابل ساختمان وزارت دادگستری

تجمع خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت مقابل ساختمان وزارت دادگستری