مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-26سياسي

کادرسازی در حوزه های مختلف از نیازهای مهم کشور است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروسازی و کادرسازی در حوزه های مختلف نیاز امروز کشور است، گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد یکی از موثرترین تشکل ها در رشد و تعالی نسل امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس در همایش دهه هشتادی ها و نودی های کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم که امروز پنجشنبه6 بهمن ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اگر چه مدیر ستاد کانون های مساجد استان قم 4 ماه است سکان این مسئولیت را برعهده گرفته اند اما شاهد تحولات خوبی بوده ایم.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از موثرترین تشکل ها در رشد و تعالی نسل امروز است،چرا که دارای ظرفیت های بسیاری است.

ذوالنوری ادامه داد: محیطی که در اختیار نوجوانان در مساجد قرار دارد محیطی آماده برای فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی است و رویکرد بسیار مفیدی در جوان گرایی در کانون مساجد شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر عزیزان جوان و نوجوان در بطن کار قرار بگیرند و به آن ها شخصیت داده شود و از این ظرفیت ها بهره بگیریم رویکرد بسیار مهمی است، ما نیاز به کادرسازی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی در حوزه های مختلف از نیازهای مهم کشور است

کادرسازی در حوزه های مختلف از نیازهای مهم کشور است