مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-26سياسي

تهمت زنی به نیروهای مسلح ابزار دشمن


دشمن در حربه جدید خود به دنبال تهمت زدن به نیروهای مسلح است تا از صلابت و شوکت آنها بکاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندهان نیروهای مسلح در اردبیل اظهار کرد: جایگاهی که امروز نیروهای مسلح ما به دست آوردند، جایگاه برخاسته از صلابت و قدرت ملت است و با دستیابی به تکنولوژی ها و ادوات نظامی برجسته پیشروتر از همگان در سنگر دفاع از انقلاب آماده و مهیا هستند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در اوایل دفاع مقدس ارتش ما آسیب دیده بود و بسیج و سپاه نیز نوپا بودند اما با قدرت ایمانی کاری را انجام دادند که حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتاد و عربده کشی وابستگان به غرب همچنان نشان از خفت و خواری آنها است.

رییس سازمان نیروهای مسلح گفت: در دوره پهلوی اول منطقه حساس آرارات را از این کشور جدا کردند و در پهلوی دوم نیز بحرین از ایران جدا شد در حالی که با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اجازه ندادیم نگاه چپ به این کشور بیندازند و یا بخواهند سرمایه این ملت را به غارت ببرند.

حجت الاسلام پورخاقان خطاب به سرمستان آن سوی مرزها افزود: شما باید خجالت بکشید که اموال این ملت را برای خوش گذرانی خود به خارج انتقال دادید و امروز برای این ملت فرش قرمز پهن می کنید در حالی که جنایات خاندان فاسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت زنی به نیروهای مسلح ابزار دشمن

تهمت زنی به نیروهای مسلح ابزار دشمن