مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-26سياسي

حماسه ششم بهمن آمل نهال نوپای انقلاب اسلامی را تقویت کرد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز حماسه ششم بهمن آمل، تأکید کرد: همان گونه که مردم در سال 60 به صورت خودجوش در مقابل فتنه منافقان ایستادگی کردند امروز نیز با تأسی به شهدا و با حفظ روحیه ایثار و شهادت در برابر .

- در پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالگرد حماسه ششم بهمن آمل عنوان شد: حماسه ششم بهمن آمل نهال نوپای انقلاب اسلامی را تقویت کرد معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز حماسه ششم بهمن آمل، تأکید کرد: همان گونه که مردم در سال 60 به صورت خودجوش در مقابل فتنه منافقان ایستادگی کردند امروز نیز با تأسی به شهدا و با حفظ روحیه ایثار و شهادت در برابر فتنه های جدید مبارزه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی آمده است: حماسه ششم بهمن سال 60 آمل با ایستادگی و مقاومت قهرمانانه مردم این شهرستان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی جاودانه شد و مردم شهیدپرور آمل این شهر را به عنوان هزار سنگر مفتخر کردند.

حماسه ششم بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باعث تقویت نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران شد و خلق این حماسه بی بدیل سبب شد تا بسیاری از توطئه ها و ترفندهای شوم گروهک های تروریست نقش بر آب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ششم بهمن آمل نهال نوپای انقلاب اسلامی را تقویت کرد

حماسه ششم بهمن آمل نهال نوپای انقلاب اسلامی را تقویت کرد