مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-26سياسي

برخورد دستگاه قضا با مقصرین کندی در پروژه پل غیرهمسطح گیل لاهیجان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه ساخت پل غیرهمسطح گیل لاهیجان از سال 1394 آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه ها در سال 1398 به کارفرمای دیگری واگذار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد.

  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم لاهیجان تسریع در ساخت پل تقاطع غیرهمسطح است، اظهار کرد: ساخت این پل از سال 1394 آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه ها در سال 1398 به کارفرمای دیگری واگذار شد.

  احمد آقایی با بیان اینکه با اهمال و سستی کارفرما و پیمانکار هنوز هم ساخت پل به پایان نرسیده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است، گفت: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان و در راستای صیانت از حقوق شهروندی، دادستان شهرستان لاهیجان در این مسأله ورود کرده است.

  وی با اشاره به بازدید مسؤولین قضایی از آخرین وضعیت این پل غیرهمسطح افزود: امروز دومین بازدید مسؤولین قضایی استان از این پل انجام شده و کارفرما و پیمانکار مکلف شدند تا هر چه سریعتر مراحل ساخت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دستگاه قضا با مقصرین کندی در پروژه پل غیرهمسطح گیل لاهیجان

برخورد دستگاه قضا با مقصرین کندی در پروژه پل غیرهمسطح گیل لاهیجان