مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-26سياسي

مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند


محسنی بندپی با اشاره به مطرح بودن لایحه بودجه در مجلس، گفت: نکات مثبت و منفی زیادی در این لایحه وجود دارد، باید به این نکته اشاره شود که بسیاری از پروژه های ملی در حال استانی شدن است؛ - یعنی شما مدیران باید به هوش باشید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنید.

محمدعلی محسنی بندپی امروز در جلسه شورای اداری نوشهر، ضمن محکومیت مصوبه جاهلانه پارلمان اروپا و نیز هتک حرمت به قرآن کریم توسط دولت سوئد، اظهار کرد: امروزه خود حفاظتی، خود مراقبتی و خود مدیریتی در سرلوحه کار کشورهای توسعه یافته است و همه این ها به شرط برچسب فرهنگی اتفاق می افتد.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی با بیان اینکه چشم مردم برای توسعه به شما دوخته شده است، افزود: اگر قرار است یک موضوعی در دستگاه های اجرایی نهادینه شود باید از طریق کار فرهنگی باشد.

وی با اشاره به مطرح بودن لایحه بودجه در مجلس، گفت: نکات مثبت و منفی زیادی در این لایحه وجود دارد؛ باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از پروژه های ملی در حال استانی شدن است یعنی شما مدیران باید به هوش باشید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنید.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت زندان نوشهر و ورود اکیپی برای بازدید از آن، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند