مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-26پزشكي

اضافه شدن 25 متخصص و فوق تخصص به مجموعه درمانی جهرم


با جذب 25 متخصص و فوق تخصص جدید در جهرم 110متخصص و فوق تخصص به شهروندان ارائه خدمت می کنند.

- محمد رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه، در راستای افزایش پزشکان متخصص در رشته های مختلف 22 پزشک متخصص و سه پزشک فوق تخصص را به مجموعه درمانی خود اضافه کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با جذب این متخصصین و پزشکان فوق تخصص جدید به مجموعه درمانی دانشگاه در مجموع 110 متخصص و فوق تخصص به شهروندان جهرم و خفر ارائه خدمت می نمایند.

وی بیان کرد: پزشکان متخصص در رشته های ارتوپدی، بیماری های داخلی بیماری های قلب و عروق بیماری های مغز و اعصاب، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، رادیولوژی، روانپزشکی، پاتولوژی، زنان و زایمان، کودکان، گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن ارائه خدمت می کنند.

رحمانیان تصریح کرد: علاوه بر اضافه شدن پزشکان متخصص جدید، سه پزشک فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی شامل فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص عفونی اطفال، فوق تخصص قلب اطفال نیز به کلینیک ها و بیمارستان های جهرم افزوده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: افزایش پزشک در رشته های مختلف پزشکی حجم زیادی از نیازهای بیمارستان های جهرم و خفر را در راستای خدمت رسانی بهینه تر مرتفع می کند و شاهد افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعین و سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 25 متخصص و فوق تخصص به مجموعه درمانی جهرم

اضافه شدن 25 متخصص و فوق تخصص به مجموعه درمانی جهرم