مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-26اقتصادي

معاون وزیر صمت: پروانه بهره برداری معادن غیرفعال لغو می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا محتشمی پور، معاون معدن و فرآوری مواد وزارت صمت روز پنجشنبه در سفر به بروجرد و نشست با معدن داران این شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، - معاون معدن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: در راستای استفاده مطلوب از منابع معدنی کشور و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی پروانه بهره برداری معادن غیرفعال لغو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا محتشمی پور، معاون معدن و فرآوری مواد وزارت صمت روز پنجشنبه در سفر به بروجرد و نشست با معدن داران این شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: پروانه بهره برداری معادن بیش از یکسال ابطال می شود و شورای معادن استان باید به شکایات مردم و معدن داران رسیدگی کنند اگر خسارتی به کشاورزی یا جاده های روستایی وارد شده باید در این شورا رسیدگی شود.

محتشمی پور بیان کرد: واگذاری معادن باید با ثبت محدوده در مزایده انجام شود و ساماندهی معادن غیر فعال و واگذاری آن به شهرداری ها توسط وزارت صمت انجام می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: معدن خرید و فروش نمی شود، ولی امکان واگذاری پروانه بهره برداری وجود دارد، معادنی که ثبت اطلاعات تولید ندارند و در سامانه نیستند سلب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: پروانه بهره برداری معادن غیرفعال لغو می شود

معاون وزیر صمت: پروانه بهره برداری معادن غیرفعال لغو می شود