مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:522023-01-26اقتصادي

فقدان بیمارستان چالش گالیکش/ افتتاح 33 واحد مسکن محرومان در دهه فجر


فرماندار گالیکش فرماندار گالیکش فقدان بیمارستان را جزو مشکلات اصلی شهرستان گالیکش برشمرد و گفت: با تخصیص اعتبار 50 میلیاردی پروژه احداث بیمارستان سرعت گرفته است.

- ایسنا/گلستان فرماندار گالیکش فرماندار گالیکش فقدان بیمارستان را جزو مشکلات اصلی شهرستان گالیکش برشمرد و گفت: با تخصیص اعتبار 50 میلیاردی پروژه احداث بیمارستان سرعت گرفته است.

علی جوان امروز پنج شنبه 6 بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 73 پروژه با اعتبار 121 میلیارد تومان در شهرستان گالیکش افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی از افتتاح هشت طرح اقتصادی با اعتبار 94 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در گالیکش خبر داد و یادآور شد: با افتتاح پروژه های اقتصادی دهه فجر گالیکش برای 604 نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار گالیکش ادامه داد: بر اساس دستور استاندار گلستان تلاش کردیم علاوه بر افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغالزایی، برنامه های فرهنگی و جشن های متنوعی را در شهرستان گالیکش برگزار کنیم.

جوان از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تمامی روستاها و دهستان های استان گلستان خبر داد و متذکر شد: براساس برنامه ریزی انجام شده در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو یادواره شهدای انقلاب در بخش مرکزی و لوه با موضوع اقتصادی(اقتصاد روستا) و فرهنگی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان بیمارستان چالش گالیکش/ افتتاح 33 واحد مسکن محرومان در دهه فجر

فقدان بیمارستان چالش گالیکش/ افتتاح 33 واحد مسکن محرومان در دهه فجر