مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-26سياسي

کدام گناهان از گناهان کبیره هستند؟


سخنران حرم حضرت معصومه (س) در رابطه با گناهان کبیره گفت: هر گناهی که پروردگار اسم برده و در کنار آن وعده عذاب جهنم را داده است گناه کبیره است.

- ایسنا/قم سخنران حرم حضرت معصومه (س) در رابطه با گناهان کبیره گفت: هر گناهی که پروردگار اسم برده و در کنار آن وعده عذاب جهنم را داده است گناه کبیره است.

حجت الاسلام حسین انصاریان، شامگاه پنجم بهمن در حرم حضرت معصومه (س) امام شناسی را یکی از واجبات بسیار مهم آیین پاک پروردگار دانست و عنوان کرد: اگر انسان واقعاً اهل توحید و پیغمبر شناس بوده، توحید و پیغمبرش را از قرآن کریم گرفته باشد، ولی امامش را نشناسد، دینش ناقص خواهد بود.

دین ناقص به هیچ وجه خیر دنیا و آخرت انسان را تأمین نمی کند.

وی بابیان این که اگر کسی جاهل به اهل بیت (ع) باشد و امامش را نشناسد، پیش رویش آتش جهنم را قرار داده است، اظهار کرد: فهم قرآن کریم که بالاترین، برترین و بهترین کتاب آسمان ها و زمین است، نیازمند معلم است و خداوند متعال در سوره های متعدد قرآن با تعابیر وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ یکی از اهداف رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) را آموختن آیات الهی به مردم بیان فرموده اند.

وی با اشاره به حدیث ثقلین إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی اهل بیتی ما إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بهما لَنْ تَضلُّوا أبَد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام گناهان از گناهان کبیره هستند؟

کدام گناهان از گناهان کبیره هستند؟