مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-26اقتصادي

تیک آف پروازهای فرودگاه اهواز معطل سیستم مه شکن/مسئولان فرودگاه پاسخگو نیستند


با وجود اینکه فرودگاه بین المللی اهواز از فرودگاههای قدیمی کشور است به دلیل عدم بهره بردن از سیستم مه شکن همچنان پروازهای آن لغو مسوولان این فرودگاه حاضر به پاسخگویی در این خصوص نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سالانه با شروع  فصل زمستان و مه آلود شدن شرایط جوی تعدادی زیادی از پروازهای فرودگاه اهواز و دیگر  فرودگاه های استان لغو می شود.

قطعاً لغو پروازها علاوه بر وارد کردن هزینه های کلان به شرکتهای هواپیمایی سبب  بر هم زدن برنامه ریزی مسافران و سرگردانی آن ها در سالن های پرواز می شود.

تلاش خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوع از سوی مدیر و مسوولین فرودگاه بی نتیجه ماند و متاسفانه هیچ یک از آن ها حاضر به پاسخگویی نشد.

این در حالیست که .

حسینی نماینده اهواز در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفته بود در روزهای اخیر به دلیل مه گرفتگی ده ها پرواز فرودگاه های استان خوزستان لغو گردیده و یکی از دلایل آن خرابی سیستم آی ال  است و نیاز است هرچه سریعتر تعمیر و راه اندازی شود.

مشکل لغو پروازها بر اساس شرایط بد جوی در برخی از فرودگاههای کشور و حتی کشور های همسایه حل شده است.

اما فرودگاه بین المللی اهواز که خود از فرودگاههای قدیمی کشور است هنوز از چنین  سیستمی بهره نمی برد و از چند روز گذشته که پدیده مه گرفتگی در استان استمرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیک آف پروازهای فرودگاه اهواز معطل سیستم مه شکن/مسئولان فرودگاه پاسخگو نیستند

تیک آف پروازهای فرودگاه اهواز معطل سیستم مه شکن/مسئولان فرودگاه پاسخگو نیستند