مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-26سياسي

ایجاد 1400 خانه محیط زیست در کشور تا پایان امسال


مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور از ایجاد هزار و 400 خانه محیط زیست در کشور تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابوالقاسم موسوی در نشست فعالان و اعضای شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان لرستان با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه فرهنگ محیط زیست کشور، اظهار داشت: بخش اعظمی از این پیشرفت مدیون زحمت تشکل های زیست محیطی است.

وی در خصوص صدور مجوزهای لازم برای تشکل های زیست محیطی، گفت: دغدغه های سمن ها را مورد بررسی قرار دادیم و قطعاً تسهیل گری لازم در این خصوص صورت می گیرد.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور با اشاره به افتتاح بیش از هزار و 400 خانه محیط زیست تا آخر سال جاری در کشور، بیان داشت: خانه های محیط زیست بستری است که با حضور تشکل ها و فعالین زیست محیطی امور محیط زیست را مردمی کنیم.

موسوی با اشاره به اعطای پرچم داری موضوع آموزش عشایر و آموزش مباحث زیست محیطی به شهروندان به استان لرستان، گفت: این موضوع بدان معنا است که هر آنچه در استان لرستان در این خصوص تولید اطلاعات خواهد شد در اختیار استان های دیگر برای استفاده قرار می گیرد.

وی، تصریح کرد: موضوع فقر و محیط زیست در تضاد با هم هستند و باید در آموزش جوامع محلی بحث معیشت پایدار و ایجاد شغل و درآمد مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1400 خانه محیط زیست در کشور تا پایان امسال

ایجاد 1400 خانه محیط زیست در کشور تا پایان امسال