مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-26اقتصادي

برای نخستین بار امسال 100 درصد منابع بودجه کشور محقق شد


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: برای نخستین بار امسال 100 درصد منابع بودجه کشور محقق شده و کارهای بزرگی در آبرسانی، برقرسانی، اقتصاد و .

- .

در حال انجام است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ششم بهمن ماه در مراسم جشن خودکفایی 2000 مددجوی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: شرایطی که آقای رییسی دولت را تحویل گرفت، در آخرین جلسه ای که با وزرای دولت قبل برگزار کرد، پولی برای پرداخت حقوق کارمندان دولت وجود نداشت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با انبوهی از قرض مواجه و وضعیت اشتغال و اقتصادی نابه سامان بود، افزود: دشمن با 200 هزار کاربر علیه جمهوری اسلامی فضاسازی و 100 هزار کاربر نسبت به قیمت سکه و ارز شایعه پراکنی می کنند که علی رغم همه اینها وضعیت اقتصادی ما بد نیست.

غضنفرآبادی بیان کرد: تورم وجود دارد اما ریل اقتصادی مناسبی قرار داه شده و هنوز عمر دولت آقای رییسی به یک و نیم سال نرسیده و کارخانه های نیمه فعال و تعطیل، فعال شده و بودجه سال آینده با 30 درصد از درآمدهای نفتی بسته شده است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: برای نخستین سال است که امسال 100 درصد منابع بودجه کشور محقق شده و کارهای بزرگی در آبرسانی، برقرسانی، اقتصاد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار امسال 100 درصد منابع بودجه کشور محقق شد

برای نخستین بار امسال 100 درصد منابع بودجه کشور محقق شد