مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-26سياسي

آغاز تخریب سازه غیرمجاز هتل شمال تهران طی 20 روز


در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران، در خصوص تخریب بخش غیرمجاز یک هتل در شمال تهران تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران، در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای ذی ربط برگزار شد.

در قبال حقوق مردم و بیت المال کم کاری و ترک فعل به هیچ عنوان پذیرفته نیست القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست با تبریک و تهنیت فرا رسیدن ماه رجب المرجب ضمن اشاره به نقش دستگاه ها در حوزه صیانت از حقوق بیت المال گفت: تک تک عزیزانی که در این جلسه حصور دارند، در قبال حقوق مردم، دولت و بیت المال دارای مسئولیت هستند و هر گونه کم کاری و یا اهمال از سوی هر یک از دستگاه های ذی مسئولیت در این حوزه، سبب تضییع حقوق بیت المال خواهد شد؛ لذا در قبال حقوق مردم و بیت المال کم کاری و ترک فعل به هیچ عنوان پذیرفته و قابل قبول نیست.

صدور سه هزار و 76 حکم طی 10 ماهه سال جاری به نفع بیت المال رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه به گزارشی از اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تخریب سازه غیرمجاز هتل شمال تهران طی 20 روز

آغاز تخریب سازه غیرمجاز هتل شمال تهران طی 20 روز