مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-26اجتماعي

طرح وزارت نفت برای هوای پاک هفته آینده اجرا می شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از اجرای طرح وزارت نفت برای هوای پاک خبر داد و گفت: هفته آینده طرح بهینه سازی مصرف سوخت در کشور با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

- علی سلاجقه، امروز پنج شنبه( 6 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران استان کردستان، با اشاره به کیفیت پایین استاندارد هوا در استان گفت: آلودگی هوا را برای کردستان نمی پذیریم چراکه این استان از استان های شاداب است که با توجه به شرایط اقلیمی باید دارای استاندارد مناسبی در بحث هوای پاک باشد.

وی از گرد و غبار استان کردستان طی سالیان اخیر گفت و افزود: در داخل کشور سازمان های محیط زیست و آبخیزداری پیگیر این مشکل هستند و در بعد بین المللی هم به دنبال تشکیل سازمان منطقه ای محیط زیست هستیم که اساسنامه تایید و به وزارت خارجه ارسال شده است.

وی کشورهای شرکت کننده در این سازمان را 15 کشور در منطقه اعلام کرد که با تشکیل صندوق بین المللی در این طرح مشارکت خواهند داشت.

سلاجقه در مورد قانون پاک افزود: سازمان محیط زیست کشور از سال 96 با ابلاغ قانون هوای پاک، مسئول این موضوع شده و کار خود را با پیگیری و ارسال 16 آیین نامه به دستگاه های اجرایی آغاز نموده و کاملا دستگاه های موظف در این طرح را مورد بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح وزارت نفت برای هوای پاک هفته آینده اجرا می شود

طرح وزارت نفت برای هوای پاک هفته آینده اجرا می شود