مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-26اجتماعي

جهش 20 برابری تولید انرژی با احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی در اصفهان


با احداث و بهره برداری از یک هزار مگاوات انرژی پاک در استان اصفهان، جهش 20 برابری در این حوزه را خواهیم داشت تا ضمن جبران کسری برق موجود از آلودگی هوا نیز پیشگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات احداث یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی در استان، بیان کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که در سالیان گذشته گریبان گیر مردم استان بوده بحث آلودگی هوا است.

وی افزود: آلودگی هوا دغدغه ای است که استان را با تعطیلی های مکرر مواجه کرده است هر چند که یکی از راهکارها برای حفاظت از سلامت مردم محدودیت در تردد و آموزش است اما همه ماموریت های ما سلبی نیست.

مرتضوی بیان کرد: بهبود کیفیت سوخت مصرفی، بهبود شرایط و کیفیت خودروها، بهبود فیلتراسیون در صنایع، توسعه فضای سبز از اقدامات و مأموریت های ایجابی است که در دولت سیزدهم به عنوان دولتی که دغدغه سلامت مردم را دارد با جدیت دنبال می شود.

استاندار اصفهان گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی گواهی بر سخنان ما است، طی تفاهم نامه ای که سال گذشته با سازمان انرژی های تجدیدپذیر کشور منعقد کردیم استان اصفهان گام بلندی را برای تولید یک هزار مگاوات تولید انرژی پاک در کشور برداشت و این میزان یک هزار مگاوات از 4 هزار مگاوات تکلیف کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 20 برابری تولید انرژی با احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی در اصفهان

جهش 20 برابری تولید انرژی با احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی در اصفهان