مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-26اجتماعي

تجهیز تعدادی از سنگ شکن های خراسان شمالی به مه پاش و غبارگیر


معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تعدادی از سنگ شکن های این استان به مه پاش و غبارگیر مجهز شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تعدادی از سنگ شکن های این استان به مه پاش و غبارگیر مجهز شده اند.

حسین هراتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رابطه آلودگی هوا با فعالیت سنگ شکن ها اظهار کرد: یکی از علل آلودگی هوا مربوط به فعالیت تعدادی از سنگ شکن ها می شود اما میزان تاثیرگذاری آن چندان زیاد نیست.

وی افزود: زمانیکه زمین مرطوب است، آلودگی چندانی در هوای استان وجود ندارد و این امر به آن معنا است که فعالیت سنگ شکن ها خیلی تاثیرگذار در آلودگی هوا نیست.

هراتی ادامه داد: در واقع دلیل اصلی آلودگی هوا در این استان مربوط به اقلیم و خشکسالی می شود.

وی توضیح داد: نبود بارندگی های مناسب موجب شده تا زمین های موجود در اطراف شهرها خشک باشند و با وزش کوچکترین بادی، غبار به هوا می رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوا نیز به کشور همسایه یعنی ترکمنستان و بخشی نیز به استان های همجوار همچون سمنان باز می گردد.

وی به وجود خودروهای فرسوده نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر خودروهای عمومی در این استان به خصوص شهر بجنورد فرسوده هستند و از سوی دیگر کامیون هایی که در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تعدادی از سنگ شکن های خراسان شمالی به مه پاش و غبارگیر

تجهیز تعدادی از سنگ شکن های خراسان شمالی به مه پاش و غبارگیر