مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-26سياسي

اجرای طرح بهاران خدمت در بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی محلات


شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح بهار جانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با محوریت بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی به مدت یک هفته اجرایی می شود.

- شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح بهار جانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با محوریت بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی به مدت یک هفته اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به اجرای طرح بهاران خدمت با شعار آمد بهار جان ها در سطح شهر تهران بر اساس برنامه ابلاغی و در پیش بودن مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر، عید نوروز و بهار طبیعت گفت: با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود هر یک از معاونت های منطقه و اجرای مأموریت های ویژه و تخصصی خدمات شهری، حمل و نقل ترافیک، فنی و عمرانی و … اجرایی می شود.

او افزود: این طرح در منطقه 13 از ششم تا دوازدهم بهمن ماه با محوریت بزرگراه امام علی (ع) اجرایی و نواحی چهارگانه نیز در اجرای این طرح در محلات شهید اسدی، اشراقی، شورا و آشتیانی خدمت رسانی خواهند کرد.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت: طی این طرح، مسائل نیازسنجی شده اعم از فضای سبز، طعمه گذاری، کاشت درخت یا درختچه، مخزن و زیرمخزنی، بازسازی و رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت، خط کشی بزرگراهی، نوسازی ادوات و تجهیزات ایمنی و ترافیکی، پیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بهاران خدمت در بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی محلات

اجرای طرح بهاران خدمت در بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی محلات