مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-26سياسي

اعتکاف ناب ترین فرصت برای رزمایش بزرگ معنویت در مدارس است


دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: اعتکاف یک فرصت ناب برای اجرای رزمایش بزرگ معنویت در سطح مدارس است که باید نهادینه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

- دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: اعتکاف یک فرصت ناب برای اجرای رزمایش بزرگ معنویت در سطح مدارس است که باید نهادینه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام حمید نیکزاد در نشست هم اندیشی معاونان پرورشی و فرهنگی استان های سراسر کشور و روسای قرآن، عترت و نماز که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش همواره دغدغه هایی وجود داشته است.

پیشینه ارتباط نظام آموزش عمومی کشور و روحانیت در طول تاریخ بوده و هیچگاه این دو از هم جدا نبوده اند.

وی افزود: ستاد همکاری از سال 1385 با توافق میان دو دستگاه بزرگ فرهنگی و تربیتی ایجاد شد و برنامه های راهبردی را سرلوحه کار خود قرار داد که یکی از مهم ترین آنها اجرای طرح امین است که برکت آن بر کسی پوشیده نیست.

دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادها براساس سند تحول بنیادین و راهکارهای آن مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف ناب ترین فرصت برای رزمایش بزرگ معنویت در مدارس است

اعتکاف ناب ترین فرصت برای رزمایش بزرگ معنویت در مدارس است