مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-26سياسي

جای کار زیادی در حوزه رسانه داریم


سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با اشاره به ارائه طرح جهادرسانه ای از سوی این نهاد، عنوان کرد: در حوزه رسانه ای جای کار بسیاری وجود داشته و باید با هم افزایی و همکاری در این رابطه تلاش کنیم.

- مهندس علی اصغر فاتحی فر، پنجشنبه، ششم بهمن ماه در دیدار با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: این نهاد در بدو تاسیس در حوزه های فرهنگی و تحقیقاتی فعالیت هایی آغاز کرد و در زمان جنگ تحمیلی نیز در حوزه تحقیقات تسلیحاتی گام هایی برداشت که فعالیت های کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز نمونه ای از آن است که در 27 دی ماه سال 1365 هدف بمباران قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که با تشکیل سایر نهادها و تشکل های انقلابی در دانشگاه ها، سمت و سوی فعالیت های جهاددانشگاهی نیز متفاوت شده و به یک نهاد عمومی غیردولتی تبدیل شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی فعالیت داشته و نگرش اصلی این است که بر روی کارهای بر زمین مانده فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به این که ارتباط با صنعت و دانشگاه ها نیز از دیگر وظایف جهاددانشگاهی است، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان طی سال ها در حوزه های مختلف فرهنگی پای کار بوده و فعالیت هایش را متمایز از قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای کار زیادی در حوزه رسانه داریم

جای کار زیادی در حوزه رسانه داریم