مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-26سياسي

ترویج استفاده از نهادهای ارفاقی با رویکرد کاهش جمعیت کیفری و اصلاح مجرمان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل زنجان گفت: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیک تر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

- ایسنا/زنجان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل زنجان گفت: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیک تر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، محمدتقی فتحی ضمن تشریح خواستگاه نهادهای ارفاقی در نظام نوین سیاست جنایی به ابعاد اقدامات پیشگیرانه واکنشی اصلاح مدار در نظام قضایی و اهتمام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان جهت ترویج نهادهای ارفاقی و اقدامات عدیده اجرایی در این باره اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیک تر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نتیجه بررسی های انجام شده از سوی کمیته بررسی آرای دادگستری استان، آقایان محمدمهدی محمدی رییس شعبه 107 کیفری دو زنجان در صدور حکم خدمات عمومی رایگان و تعلیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج استفاده از نهادهای ارفاقی با رویکرد کاهش جمعیت کیفری و اصلاح مجرمان

ترویج استفاده از نهادهای ارفاقی با رویکرد کاهش جمعیت کیفری و اصلاح مجرمان