مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-26سياسي

«سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران» منصوب شد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران» منصوب کرد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج الهی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، روح الله دهقانی طی حکمی میثم فرج الهی را که پیش از این سرپرست مرکز توسعه فناوری های راهبردی بود را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران منصوب کرد.

در حکم دهقانی خطاب به فرج الهی آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران منصوب می کنم.

با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور ماموریت های ویژه ای برای جنابعالی در نظر گرفته می شود.

پیگیری اجرای مطالعات امکان سنجی و تدوین اسناد توجیهی فنی و اقتصادی پروژه های کلان و برنامه های پیشران همکاری موثر با ذی نفعان سازمانی و فراسازمانی برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در فرآیندهای مدیریت و اجرای پروژه های پیشران ایجاد سازوکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران» منصوب شد

«سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران» منصوب شد