مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-26اقتصادي

آب در پیچ و خم روستاهای سردسیر


رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: علی رغم وجود بارش برق و باران، مشکلی برای آبرسانی به روستاهای مناطق سردسیر وجود ندارد و فرایند آبرسانی درحال انجام است.

- میثم جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اشاره به فرایند جهاد آبرسانی به روستاهای کشور، گفت: سرمای هوا و بارش برف در بعضی از نقاط پروسه جهاد آبرسانی را دچار وقفه کوتاه مدتی کرد اما اکنون کار در حال انجام است و مشکل جدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خطوط لوله گذاری آب در این شرایط با چالش هایی مواجه شد، اما اجازه تعطیلی کامل کار را ندادیم و اکنون پروژه آبرسانی روستای درحال اجرا است، اظهار کرد: این مساله تنها منوط به روستاهایی بود که دچار برف شدید شدند و در مابقی روستاها با چالشی مواجه نیستیم.

رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با بیان این که بیش از 1000 میلیارد تومان تاکنون در جهاد آبرسانی هزینه شده گفت: قرار است تا پایان سال به 1000 روستا آبرسانی شود، تا کنون برسانی به 600 روستا تمام شده و در 400 روستا شاهد پیشرفت 80 درصدی هستیم.

بودجه 5000 میلیارد تومانی برای آبرسانی جعفرزاده با بیان اینکه در برخی استان ها مانند بوشهر پروژه های آبرسانی تا فروردین سال آینده به اتمام می رسد و در استان هایی که تعداد روستاهای کمی دارند فاز دوم آبرسانی اجرا می شود، اظهار کرد: پروژه های روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در پیچ و خم روستاهای سردسیر

آب در پیچ و خم روستاهای سردسیر