مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-26بين الملل

افزایش تعداد شکایت ها علیه «زورگویی های» دومینیک راب


روزنامه گاردین گزارش داد که دست کم 24 کارمند دولت انگلیس علیه «دومینیک راب» معاون نخست وزیر و وزیر دادگستری انگلیس به دلیل رفتار نادرست و زورگویی شکایت کرده اند.

- روزنامه گاردین گزارش داد که دست کم 24 کارمند دولت انگلیس علیه دومینیک راب معاون نخست وزیر و وزیر دادگستری انگلیس به دلیل "رفتار نادرست و زورگویی" شکایت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه نوامبر دومینیک راب سه شکایت را از کارمندان سابق خود دریافت کرد و به ایجاد رعب و وحشت و زورگویی علیه مقامات پایین تر متهم شد.

طبق گزارش گاردین و منابع ناشناس دولتی، شدت برخی از این ادعاها به قدری عمیق است که احتمالا راب را برای ماندن در قدرت با مشکل مواجه خواهد کرد و نگرانی ها و تردیدهایی را برای ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نسبت به انتصاب راب برای چنین مقام ارشدی افزایش خواهد داد.

این منابع ذکر کردند که تعداد شکایت ها دست کم از سوی 24 کارمند دولت انگلیس ثبت شده ولی احتمال دارد که بیش از 30 کارمند از راب شکایت کنند.

به گفته این منابع، برخی از قربانیان در راستای دیدار با دومینیک راب احساس ناخوشایندی داشتند، و در برخی موارد گریه می کردند.

حتی در بیش از یک مورد، در پی رفتار راب، حس خودکشی به آن ها دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد شکایت ها علیه «زورگویی های» دومینیک راب

افزایش تعداد شکایت ها علیه «زورگویی های» دومینیک راب