مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-26سياسي

ارسال 25 هزار اثر به اجلاس سراسری نماز


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان از ارسال نزدیک به 25 هزار اثر به اجلاس نماز خبر داد و گفت: داوری بیش از 2 هزار اثر مختص دانشجویان را اساتید دانشگاه فرهنگیان انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: امسال در اجلاس سراسری نماز دو رویکرد جدید اتفاق افتاده است.

وی توضیح داد: اهتمام ویژه به نظام تعلیم و تربیت، دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه دیده شده است و دانشگاه فرهنگیان یکی از محورهای اصلی این اجلاس است.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی از ارسال نزدیک به 25 هزار اثر به این اجلاس خبر داد و افزود: امر داوری بیش از 2 هزار اثر مختص دانشجویان را اساتید دانشگاه فرهنگیان انجام دادند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اقدامات و برنامه های مطلوب دانشگاه فرهنگیان در اقامه و فرهنگ سازی نماز، تصریح کرد: برای اولین بار در برگزاری اجلاس سراسری نماز، مسؤول نهاد دانشگاه فرهنگیان به عنوان دبیر علمی این اجلاس انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 25 هزار اثر به اجلاس سراسری نماز

ارسال 25 هزار اثر به اجلاس سراسری نماز